4camisar

halloj!

äntligen helg! skolan gick sjukt fort. började med engelska, lunch, matte och sen idrott. paddlade kanot haha. fett läskigt och det va en killle som ramla i. blev lite ledsen då hah =( men ja efter skolan drog jag, emilia och matilda upp på stan. gick runt lite sen till bara vara! sätt ute med varsin filt och mös! tog 20 i 5 bussen hem och hjälpte pappa med maten. så snart är det mat och sen ska jag nog bara vara hemma. skulle vilja dra på jakobs fest, men eftersom att jag är så intligent så stannar jag hemma ikv eftersom att vi har en viktig match imrbitti! mot serieledarna! (vi ligger då 2a som ni kanske viste) men ah jag bloggar mer sen igen, nu är jag hungrig så hoppas på mat snart hehe! puss/towe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0