en trött towe

har duschat och fixat massa  nu. sen har jag också kollat första halvlek av danmark-sverige. står just nu 2-0 till danmark. ska kolla lite av andra när det börjar snart igen och sen kl 8 ska jag lägga mig i sängen och kolla på idol! efter det ska jag nog sova. ska bli riktigt skönt =D men jag bloggar imrbitti om jag hinner. puss/towe

Elin om soft:
(till towe)

jag kommer ihåg när du länkade någon tjejs blogg, du tyckte hon var bra på att sjunga och var typ blond, kommer du ihåg? :) det jag vill säga är att jag gärna skulle vilja ha namnet på hennes blogg om det går bra? :) kraaam<3

svar: just nu kommer jag inte ihåg vad den heter! men när jag får reda på det kan jag skriva det här! :) kram!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack towe :)

2010-09-16 @ 21:09:49
Postat av: Anonym

tack towe :)

2010-09-16 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0