hej bloggen!

dagen har varit låååång, känns som jag hunnit med hur mkt som helst! först skola, engelska, matte och sen idrott som jag inte va med på. fick gå en promenad till herrgårn, sen tog vi bussen därifrån tillbaka till skolan. haha åkte till stan och mötte emma. fixade lite saker och sen gick vi till jensen. där satt våra tränare och vi pratade med dom och kollade på artikeln som kommer i tidningen om vårat lag på söndag. gick på stan ett tag efter och sen kom ewe. då åt vi mat på la baguette och sen drog vi hem till ewe. tog en promenad till gården och hälsade på och sen vidare till coop. sen gick vi hem till ewe igen. kollade på idol och sen se upp för dårarna. elr lite av det. mysigt som fan har jag haft. älskar er tjejer♥ tog kvart i 11 bussen hem. duschade och nu sitter jag här. ska snart sova. är trött som en javetintevad. imr jobbar jag från 12-19 typ. sen bär det av till emma med brudarna. sen vidare utåt! kommer bli toppen =D

men jag bloggar nog imrbitti innan jag åker till worket. puss/towe


på nån databutik på stan idag tog jag och emma bilder med deras camer =)


sötis

jane  ([email protected]) om dagens:
lägg upp bild på leggingsen?:)
svar: asså jag orkar inte ta kort på dom nu. men det är vanliga svarta men med lite sömmar här och var hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0