godmorgon

det är ett under att jag hinner blogga idag. för jag försov mig nämligen. skulle gå upp kvart över 6, men blev väckt kvart i 7. lite stressigt sådär. men nu har jag faktiskt både fixat mig OCH ätit =>

clara smsade igår och frågade om vi skulle på stan idag. så ska nog gå på stan med henne ett tag, hörs när jag kommer hem iaf puss/towe


vet inte vad jag gör för min, haha pratade samtidigt som jag tryckte haah ;)


idag har jag på mig jeansleggins från vera moda (?) smycken från lite överallt och den nya tröjan från monki. flätan jag har vaknade jag i hah, men känner inte att jag hinner fixa det så jag vill ha om jag tar ut den hehe, men ah fan vad jag babblar.. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0