godnatt ♥

kollat idol och pluggat lite nu. ska läsa på glosorna en gång till sen sova. har så ont i huvet och eftersom alvedon inte hjälper så kan jag inte göra nått annat än sova typ så jag slipper känna huvudvärken.

imorn efter skolan åker jag upp på stan och möter emma. sen går vi till g-vik och gymmar. hon ska prova på och kanske börja gymma med mig! vi ska sola och bada också och efter åker vi nog hem, gör oss iordning och sen till idrottshuset trorja det var? vi ska ialla fall kolla på nattinnebandy. börjar 22-01. sen åker vi hem och sover hos emma. hon är ledig på fredag men jag ska ta fucking 07.04 bussen till skolan-.- men får se om jag går hehe. om jag inte missar allt för mycket stannar jag nog hemma. men får se. tänkte att jag berättar det här nu ifall jag inte hinner blogga imorn. men vi hörs när vi hörs puss/ida

tråkiga inlägg utan bilder men funkar fan inte att ladda upp. eller bara ibland.
men bättre med tråkiga än inga alls, eller?


Kommentarer
Postat av: emma

vadå kanske?:o

jag ska ju skitunge:D<3

2010-09-29 @ 22:22:47
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0