kladdkaka

vid kanske kvart över 2 så bakade samuel, jag och felix en kladdkaka som välkommen hem present till mamma och pappa => när dom kom hem fikade vi och snackade. fick en bodybutter och ett par vita converse. tack mamma och pappa♥ pappa åkte igen vid 4 och sen dess har jag pluggat samhälle. är klar med både häftena vi ska lämna in nu i veckan. bara grupparbetet jag och tea ska göra kvar =)

nu känner jag för en dusch! raka benen och ansiktsmask ska jag också ha. mycketmycket skönt ska det bli!

OCH FÖRESTEN! det är den 12 sep idag och det är säsongspremiär av ensam mamma söker. fan vad jag har längtat efter det heeh :D!!!

hörs efter duschen puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0