lite shopping

hej på er! :D

skolan va okej. började med tema, skönt som fan. sen franska, matte och på naturkunskapen så drog jag tidigare. 3, ist för 4 typ. åkte upp på stan och mötte clara♥ gick runt lite, och sen mötte vi mange! va med han ett tag och sen hämtade mamma mig vid kanske kvart över 5 eller nått. nu sitter jag här och är vääääääldigt social på msn =)

här får ni bilder på 2 saker jag köpte idag ;)




plånboken är mkt finare iverkligheten. bilden gör den ful hah :D

nu ska jag packa upp väskan och sen ska jag läsa lite läxor. elr ska bara läsa lite i en bok typ, ahah men ah hörs puss/towe

Kommentarer
Postat av: sanna

Fina grejer, ha en bra kväll kram =)

2010-09-21 @ 18:21:18
URL: http://sannaax.devote.se
Postat av: Anonym

var är sakerna ifrån :)?

2010-09-21 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0