måndag 20 september 16:36

vilken skön dag säger jag bara!

• börjarde 10!
• hade tema, kollade på snövit! 
• lunch
• engelska. jag, emilia och matilda satt i biblioteket och interjuvade varandra. sen slutade vi 20 min tidigare!

efter skolan åkte jag upp på stan. köpte en tröja på monki och sen vid 20 över 3 tog jag bussen hem. nu har jag precis ätit lite och sitter och kollar tv. ska snart fixa lite granna och sen om lite mer än en timme kommer emma&lotta och hämtar mig. sen drar vi ner och tränar. jag ska försöka att börja träna nu igen, får hoppas att det går bra och att inte benet gör ont!

jag bloggar sen när jag kommer hem från träningen och har duschat och så. puss/towe


min mat jag åt nyss, haah vet inte varför jag tog kort på det heeh




2 bilder på nya tröjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0