min fredag

ja, siri! vi måste träffas nästa vecka =>

hejhej! förlåt för att jag inte bloggat idag heh. men efter skolan drog jag, elin och emelia upp på stan. gick runt och fixade lite saker och sen drog vi till en pizzeria och åt pizza. båda va hungriga som fan heh :D
sen tog vi buss till elin för vi orkade inte gå haha ;) gick till ica, köpte naturgodis och sen när vi va hos elin kom felicia också! => halv 7 tog jag bussen hem. när jag kom hem gjorde jag mig en kopp te och mös framför tv:n. kvart i 8 kom ted hit. vi har kollat idol & pratat om allt mellan himmel och jord. fan vad jag är uppdaterad nu asså, har fått veta massa roliga saker hehe :D men ja, han drog vid kvart över 2 kanske och när han gick tog jag en dusch. nu sitter jag i soffan och kollar på tv. borstar också tänderna och snart ska jag ner och lägga mig i mamma och pappas sköna säng =) bloggar imr igen puss/towe


dom här brudarna skulle egentligen sova hos mig, men blev inte så riktigt
bra är ni flickor!♥

Kommentarer
Postat av: ..

hah fick teddan några poäng under fredagskvällen?

2010-09-12 @ 16:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0