torsdag

dagen har varit super! skolan va lite seg. men annars så :) åkte upp på stan efter skolan. träffade simon! sen kom pappa och hämtade mig. vi åkte till lillån. tog massa kort med laget och så. sen träning. efter träningen blev det kolla lite på 96laget eftersom nåra från mitt lag va med där ;) sen drog jag hem. åt mat och mamma gjorde fattiga riddare till mig också hehe. sen dusch och nu sitter jag i sängen och är redo för att sova! jag har sovmorgon imr! börjar 20 över 10 & pappa skjutsar mig till skolan! om ja inte försover mig så bloggar jag imr :) puss/towe


la in bilden igår, men har inga andra. och vi är ju så snygga. så gör inget att ni  ser den igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0