tråkig blogg

förlåt för skit tråkig blogg just nu. har inga bilder elr nånting typ!

men ah åkte med 09:30 bussen in till stan. träffade sofie och karin och drog till plusgymnasiet med dom. hängde där till min buss gick vid 11. tog den till risbergska. träffade emilia och matilda. vi drog till samlingen och mötte klassen. sen har vi grillat och pratat hela dagen typ. fick sluta typ 2. drog då tilll stan med emilia och sen tog jag bussen till lillån. gick till emma och claras lektion och sen drog clara och jag till bussen. hon åkte till hovsta och jag hem hit. nu ska jag bara packa upp lite och fixa, sen drar jag till bussen igen och ska till lillån för att stå i kiosken ni vet det jag sa igår. heh :D kommer väl hem nån gång. bloggar då puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0