00:26

min helg hitills(elr ja den är typ slut ju)har varit sjukt bra. i fredags efter skolan åkte jag hem. sen till match. matchen var underbart kul i andra halvlek och vi vann med 3-1. hur skönt som helst!! åkte sen till min älskade mormor och morfar. åt mackor, drack te och duschade när ja kom dit. sen lite tv och så sova. spenderade hela dagen där idag. det va mysigt. åkte därifrån vid halv 6. mamma släppte då av mig hos ewe där emma också var. såå kul att träffa ewe igen. saknat oss så mkt. vi åkte på bio vid halv nio. hur många lingon finns det i världen. den var jätte fin. kul, sorlig och bra:) kom hem för ett tag sen och nu ska jag snart sova. puss och kram hörs imr puss/towe
kvällens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0