22.04



vet att jag är grym på collage!
precis fyllt och jul har ju också varit. och när mamma och pappa inte tycker
om mig tillräckligt för att köpa allt det här till mig får jag väl göra det själv då:<
med sommarjobbspengarna. om jag får nått dvs.

vill ha escadas nya parfym, luktar gudomligt gott!
en lila ipod
en digitalkamera. systemkameran är så dryg att bära med sig överallt.
och sen en one piece. helst lila eller mörkblå i think. men den rosa var med söt

behöver också nytt headset eftersom mitt är trasigt, glappt eller nå
och högtalare till datorn skulle inte skada heller.
det är synd att man ska komma på allt efter man fyllt bara

men ahja. somnar snart så vi hörs imornkväll nångång ist! puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0