underbara väder

hej på er.
min helg i stugan va jätte mysig. på lördagen kom också moa som jag saknat. på söndag åkte jag och tränade kl 1 och sen kom ja hem kl 3. solade till halv 5 elr nått kanske. sen blev det dusch och fix sen vidare till linus somsagt. vi cyklade upp på stan mötte fler folk för att handla. sen drog vi oss till stadsparken och spenderade kvällen där med kortspel, marsmellowsgrillande, musik och sånt mys. cyklade hem igen vid halv 11. vi vaknade tidigt imorse, åt frukost i sängen och kollade glee. åkte hem 12 och har legat och solat ute på verandan sen jag kom hem. så jävla nice väder!! ikv blir det bara chill och sånt där söndagsfix även fast det är måndag hihi! hörs sen puss/towe
stockholmsoutfit! mer bilder får ni sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0