vart jag mig i världen vänder

hej har haft en jätte bra helg! i fredags efter skolan åt ja på bells med elin, ida kom, sen siri, sen felix, jesper och oliver. haha, chillade lite och sen åkte jag, ida och elin hem till elin. emelie var där och vi fixade oss. sen kom felicia och emma. felicia fyllde 18, så blev fira henne. när emma och felicia drog på korgen och ida hem, så åkte jag, emelie och elin vidare;) kul kväll! vaknade typ 10 i lördags. kl 1 åkte ja upp på stan och träffade linus. halv 3 åkte ja hem och duchade sen ut till stugan. siri kom dit också, vi mös all night long=)
åkte hem hit idag och kollade so you think you can dance sen åkte hon hem. ja har kollat massa andra avenyn avsnitt. ikv ska ja bara chilla, duscha och kolla film! hörs imr/towe
bild från skolan
mys framför andra avenyn!
från open art med skolan, sög!
från matchen i onsdags
från skolan!
innan ja drog till skolan i fredags!
2 fula bilder från i fredags haha :D
lördag, frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0