dubbelträning på g

HOLA HOLA

skoldagen har varit bra, jag har varit glad :D hade franska somsagt, satt vid datorn då bara. efter det mentalträning, meniterade hehe. och sen spelade upp en teater på temat. slutade 2 ist för 4. jag och ida drog upp på stan, hindersmässan och sen vanliga stan elr va man säger haha. köpte godis på hindersmässan och 2 trosor på HM för 60 kr :)) kom hem 4 och åt mat då. nu ska jag packa upp väskan och 20 över 6 drar jag iväg och tränar. kommer hem sent så bloggar nog inte då. för då ska jag duscha och sen sova. och kanske plugga kom ja på... ballle. jaja, kanske hinner göra det lite nu innan ja drar :)

hörs nog imorgonbitti maybe / towe




idag är jag på väldigt bra humör!!! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0