full vecka

när jag kom till elin igår satt vi vid datorn ett tag sen tog vi buss till stan och gick runt lite. blev lite saker köpta och bytta och sen handlade vi mat godis och dricka och åkte hem. satt bara hemma hela kvällen och tjockade oss framför tvn och datorn typ. idag tog jag 12 bussen hem, har vart med vera sen dess typ och om 1½ timma går min buss till kopparberg!

kommer inte kunna blogga så mycket resten av lovet föresten
onsdag-torsdag sova hos dino
torsdag åka skidor hela dan sen sova hos dino igen
fredag åker hem till örebro, dino kanske följer med och sover till lördag
lördag,
förhoppningsvis en kul avslutning på lovet med elin!

vart helt trippelbokad på torsdan så hade kunnat gjort annat kul också som
jag inte kommer hinna nu på lovet eftersom det snart är slut......
meeeeeen sånt är livet

nu ska jag göra mig iordning och packa puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0