gave you all I had and you tossed it in the trash

När jag kom hem från skolan la jag mig direkt i sängen och kollade klart på de 2 och en halv avsnittet jag hade kvar av oth! spännande i slutet kan jag ju säga och 8an har inte kommit ut med svensk text än, så jag väntar => laddar nu ist ner säsong 1 och ska börja kolla om från början medan jag väntar heh :) sen har jag hunnit gjort mat också och nu ska jag ner i köket och plocka undan efter mig och ta bort sminket. puss/towe


innan jag åkte imorse, satte upp håret ist för att ha det utsläppt heh

Kommentarer
Postat av: emmsi

säsong 8 går just nu på tv, så första avsnittet finns att kolla på på kanal 5 play tror jag :D<3

2011-01-17 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0