onsdag 20.04

sitter och äter lite godis nu medans emma försöker plugga.
jag är inget bra stöd kan jag inte påstå, när hon själv inte ska äta godis heller.
men hon tycke om mig iallafall, och lite har jag nog allt hjälpt till!

igår föresten så solade jag ju efter skola, fast med elin inte emma som jag skrev.
tog inte så värst mycket. möte iaf dino efter och vi fick skjuts hem av pappa.
åt och kollade film typ.

gick upp vid 6 imorse, pappa skjutsade sen älsklingen till tåget
och mig och elin till skolan. rätt skön dag. mötte emma efter och åkte med henne
hem till henne. har suttit vid datorn sen vi kom hem typ och försökt pluggat,
duktiga tjejer! nu ska jag nog snart hem, måste duscha och så. bloggar då

puss/ida


 haha stora tjejer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0