tisdag den 18 januari

Hejsan svejsan =]

skippade matten, drog hem tidigare. kom hem vid kvart i 3 eller nånting. åt massa onyttigt.....och kollade ett avsnitt one tree hill 8. nu ska jag packa idrott/gym saker tills imr. jag och emilia ska nämligen gymma efter idrotten imrbitti. sen ska jag ner och fixa mig nått att äta. nu när ja kom hem har jag föresten fixat med lite plugg också, känns nice! om 2 timmar ska jag iväg och träna iaf. inte alls taggad. men jaja, jag tvingar mig ner.

hörs kanske innan jag åker iväg, annars när jag kommer hem om jag orkar då. annars imr haha puss/towe


todays + jeans + hade utsläppt i skolan, satte upp det nyss hehe
men vem bryr sig, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0