22.10 fredag

onsdagskvällen spenderades med dino och elias. och på torsdagsmorgonen åkte vi till klacken och mötte emma tobbe och pontus. emma och jag åkte mest själva, mobbade som vi är. men vi hade kul iaf och riktigt duktiga var vi, åkte t.om i sånna där puckelpistar.

var där till 3, åkte hem, kollade på eclipse med hanna medans dino var på träning sen när han kom hem kollade vi film och somnade väl vid halv 2 typ. åkte med halv 5 bussen hem idag tsm med emma tobbe och pontus. skönt att slippa sitta själv i 1% timma. sen jag kom hem har jag haft sjukt ont i huvet. har vart halvt död typ. tänkte kolla på nån film nu och sen sova. hörs imorn! puss/ida

ni får föresten bilder om jag kan låna veras sladd till min mobil. alltså inte dom närmaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHAHAH, pistelpuckar............?

puckelpistar annars och Pontus sa att det inte var det...hehe det var bars hopp typ(a)<3

2011-01-07 @ 23:21:51
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0