bildbomb som jag sa

påväg till harge med elin
bild tagen från våran stuga
stugan!
stranden
maat på kvällskvisten
elin och jag
älskling
lite för ful för att kunna visa hela bilden haha
felicia och jag:*
elin kör sparkcykel
siri och jag!
mys i sommarstugan
västkusten, vi gick och tog kvällsdopp på kvällarna=)
västkusten
moa♥
fina strömstad
åkte till nån ö, tror den hette nått med fur haha! hopptornet iaf=)
myspys, var riktigt varmt den här dagen!!
sommar♥
mums
mellis! haha kul att mitt finger är fint också
älska västkusten
resgodis påväg till norge
träffade på denna hund i norge, hehe, var hos en uppfödare och kollade
på söta valpar!
väl hemma åkte jag nästan direkt hem till ida där vi satt ute på hennes
altan och mös!
3 bilder på mig och siri från i lördags!
jag i lördags!
once you party with us, you'll be falling in love
bild från i början av sommaren tror jag!
samuel och jag!
älskar dig!!
båttur med familjen!

Kommentarer
Postat av: världens bästa elin eriksson

hahahaha! herregud vilka bilder! när togs den med bomben över?

love you honeybee :*

2011-07-19 @ 15:38:22
URL: http://erikssonelins.blogg.se/
Postat av: towe

svaar:haha den togs på toaletten i varberga hhehe :D

loveuuuuuuu<3

2011-07-19 @ 17:18:45
URL: http://svar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0