bilder från söndag och måndag i stugan

hej på er! i lördags var jag somsagt hos linus sen drog jag till elin där ida och siri också var. vi kollade VM-finalen(eller bara jag typ haha) och fixade oss fina. sen drog vi ut på äventyr. kvällen började lite sådär, men blev bara roligare och roligare. på slutet blev det lite galet också, det gillar vi! jag och ida sov hos ida iaf, och vaknade vid 12 på söndagen typ. åt frukost, packade och sen åkte vi ut till stugan. har varit där tills idag tillsammans. vi har badat, intervalltränat, powerwalkat, kollat film, spelat sims, grillat och haft det bra! åkte hem idag vid 10. ida hem till sig och jag hem hit. ska packa om lite nu och sen kommer mamma hit om kanske en timme, då åker vi ut till stugan igen. båda är lite halvsjuka så vi ska mysa ikv! bloggar ikv från stugan kanske:D puss/towe
här får ni föresten lite bilder från dagarna i stugan. ikv kan ni vara berädda på en bildbomb!
solning i söndags=)

<3

mer sooool

powerwalk i söndags!

våran grillning på söndagen :D

sims spelande

mys från igår kväll!

mer mys från igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0