bilder från stockholm

hej! jag mår jätte bra! och jag har haft en jätte jätte jätte jätte jätte bra helg i stockholm med underbaraste tjejerna som finns! har haft så jävla kul! åkte dit i fredags och kom hem idag vid halv 6=)
har duschat ätit och packat upp. kollar solsidan nu och sen blir der varg veum och sen sova. imr börjar jag nämligen jobba, inte så kul haha. men jaja, sånt är livet. vi hörs puss/towe
packningen
på tåget!
på djurgårdfärjan till gröna lund=)
mat på grönan!
på tunnelbanan hem till lägenheten på kvällen=)
från balkongen=)
i lägenheten!
frukost på mcd igår=)
från i lördags, när vi skulle upp på stan och shoppa
outfiten!
ida på monki!
elin och jag=)
älsklingar
ida när vi åt lunch :D
på resturangen igår=)
mums
babe
mamma och jag plockade hallon förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0