22:48

halloj! jag och linus vaknade vid halv 10 imorse. då blev det jordgubbar och morronmys. åkte buss in till stan vid halv 12 typ. jag träffade älsklings clara, vi satte oss på la baguette och sen köpte jag ett par jeans. kl halv 2 hämtade mamma och pappa mig. åkte då till mormor och morfar. åt mat och mös. vid halv 5 åkte vi till degerfors, träffade alexandra, sussi och johan och kollade fotboll. åkte sen hem till m&m igen och fikade. kom hem hit kanske kvart över 9. nu kollar jag, mamma och pappa på film. imr ska jag spendera hela min dag på lyckevallen. nationaldagen och massa saker händer haha. ne men det är massa matcher, jag har seriematch, ska stå i kiosk osv:)
bloggar imr kväll puss/towe
bild från stugan i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0