love life

hej älsklingar! var somsagt i stugan med ida imorse. vi spelade lite spel och fixade inför imr. åkte sen hem till mig. kollade a walk to remember, sov lite och åt mat+vofflor. vid kvart i 5 åkte ida hem och jag cyklade ner på träning. blev soft träning jag och elin övade på tillslag och sen kollade vi match. cyklade hem vid halv 7 och har nu duschat. mamma kommer hem om 10 minuter, hon har ju varit i grekland en vecka! saknar henne så blir det mysa med henne ikv. imrbitti ska jag till stan med ida, sen på kalas hos farmor och kjell och sen till stugan med ida och nåra. softish. bloggar imorgon bitti om jag hinner, annars på lördag när ja kommer hem/towe
bild på mig och ida från förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0