19:37 fredag

yes. äntligen lördag. känns underbart! skoldagen har varit väldigt rolig! sjukt nice. efter hämtade pappa och mamma mig och emilia på skolan. åkte till intersport. emilia åkte hem. jag köpte ett par nya fotbolls skor, vilket var välbehövligt när mina andra spruckit&är allmänt föööör använda, och så blev det ett par matchande benskydd. vi åkte sen till marieberg, fikade och shoppade lite. fick med mig en tröja och en bh hem. åkte sen till ikea och hängde lite. kom hem vid kvart över 6. snart blir det god middag och sen ska jag mysa i soffan med massa gott hela kvällen. för imr är det match kl 8 i hallsberg på konstgräset, vilket betyder att jag ska upp halv 6.. men ska bli kul att prova nya skorna iaf!! hoppas dom är braa
oj, känner att det blev lite för långt nu, hehe men bloggar senare igen :) puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0