'cause baby you were born this way

I'm beautiful in my way
'cause god makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way



ska fixa lite på rummet nu, hoppas pappa kan skruva upp lite saker.
för allt ja sätter upp på väggarna sätter jag upp med häftstift.. inte så hållbart
kommer bli skit snyggt när jag är klar!

collage på mig och älsklingen som kommer hem från tyskland idag!
bilderna är från i sommras ♥ puss/ida





Kommentarer
Postat av: Vera Wannhagen

åh gumman vad jag saknar sommaren, och sommarstugan:D vad söta bilder!:) och ditt rum var jätte fint såg det i ett annat innlägg! puusss <3

2011-03-20 @ 23:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0