på303

fredag: skola, sen hem till mig med sofie. åt gott och hade det mysigt. taggade sen i boden, gjorde oss iordning och fick skjuts till stan. mötte elin och felicia som vi spenderade kvällen med tillsammans med annat trevligt folk, och mindre trevligt folk.

lördag:
vaknade hemma hos elin med felicia. tog 20över12 bussen hem. duschade, åt, gjorde mig iordning och åkte sen till joel. gjorde inte så mycket kollade nån film och somnade rätt tidigt.

söndag: vaknade nångång vid 10 kanske. chillade lite tills min buss hem gick, 16.07. en bit bort hoppade emma också på och vi stekte i det fina vädret på bussen. resten av kvällen spenderades hemma hos emma men bloggade ju då så resten vet ni ju.

helgen har vart helt awesome. verkar kanske inte så på det
ni precis läst men sen får ni ju inte veta allt heller ;)







NU ska jag plugga. puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0