22:53

hej på er mina kära vänner. har försökt blogga genom blogg.se appen, men det har inte funkat idag? :o as jobbigt. så bloggar nu ist. skoldagen va väl sådär, hade skolfoto och jag lovar att det blev åt helvette, som jag redan sagt så har jag en såndär period så man känner sig ful och äcklig haha. inte roligt! efter skolan blev somsagt ingen solning. åkte direkt till farmor där jennifer också var. mer släkt kom senare och vi åt mat och mös. åkte sedan till stan för att lämna mamma, sen åkte jag och pappa vidare hem och kollade andra halvlek av EM-kvalet. sen nu har vi kollat klart idol och han har gått ner och lagt sig. jag hade tänkt kolla på sol, fest och oroliga föräldrar nu som ja missade igår =) sen ska ja sova. imr kommer pappa hem med nybakat bröd så ska upp och äta det och sen ska jag övningsköra, kör hem till ida och till stan där vi träffar elin. men hörs nog mer imr puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0