22:14 friday

har haft en jätte bra dag =) skolan va rätt chill och slutade 3. elin och jag åkte då till marieberg och jag fixade äntligen praktikplats! JAAAAAA
elin övningskörde sen hem mig, så duktig är hon! när ja kom hem drog pappa och jag ut direkt och övningkörde. det gick bra! när vi kom hem hade mamma lagat jätte god mat så då åt hela familjen det. as länge sen alla va tillsammans på en fredag! sen har vi kollat idol och haft mysigt=) nu hade ja tänkt att slå på en film och mysa ner mig i sängen. imr har ja samling för match kl 09:45! efter det ska jag och elin haugen gå på KIF matchen och sen ska ja träffa elin eriksson och vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra. antingen bio eller party. vi får se=) hörs iaf! puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0