bilder hejhej

hej! söndag igen, buhuu!!
spelade match i lördags, gick inte så bra haah, men ah det va sista matchen med leah, lite sorgligt</3 efter matchen åkte jag elin och clara upp på stan. älsklings clara och jag åt sen på max och kollade kif-umeå. sen åkte jag till elin. vi fixade oss och gick ut och åt på hellas. det va mysigt=) skulle på party sen men ist drog vi hem till elin och kollade film. haah mys! vaknade idag kl 12 och kollade mer film. mamma och pappa kom och hämtade mig kl 3 åkte då till mammas kompis och kollade på hundvalpar. ååååh så söta!! kom hem vid halv 7 och då åkte pappa och ja ut och övningkörde. det gick prima! kom hem, duschade och fixade och nu ska ja lägga mig och kolla film. imr tar jag nog sovmorgon till 10:40, hehe ska bli skönt iaf=)
vi hörs puss/towe
outfit från förra veckan
från veckan
det va äcklig mat i skolan, då blir det detta
mysfredag framför idol
kif-umeå
outfit igår
<3!!! mer bilder på sötisarna kommer en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0