fredag-onsdag

inte bloggat sen i.. fredags trorja? var iallafall hos joel fre-månd. hände absolut ingenting speciellt. satt inne och kollade på tv nästan hela helgen och pysslade om min sjukling. men var skönt det också, länge sen vi inte gjorde nånting och bara var hemma. åkte därifrån till skolan i måndags. slutade halv 12. var ute och gick med emma och pluggade. tisdags pluggade jag också och idag efter skolan har jag gymmat och sen vart med emma en stund nu på kvällen! imorn åker jag till joel direkt efter skolan så bloggar på fredag igen! puss/ida


bild från när ja åkte buss i fredags. riktigt jävla oväder i lindessberg.
ser ni allt hagel eller? kändes som det skulle hagla hål i bussen sjukt
stora var dom


tisdagens outfit trorja


på marieberg när vi letade praktikplats igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0