bra kväll!

yes, gårdagen var somsagt rolig! efter skolan åkte jag och emma bussen hem till mig och packade. sen åkte vi buss hem till emma. satt vid datorn, pratade och åt mat. sen kom sebbe, fady och carl, då gick vi och hämtade elin och sen mötte vi ida. elin, emma, ida och jag gick till ida en snabbis och lämnade alla grejer. sen gick vi till carl, fady och sebbe. försökte kolla på film, men det gick inte direkt bra.... haha alla pratade osv efter ett tag gick vi till ida och kollade på film. somsagt va vi ute ganska mkt också. 20 i 1 gick sebbe och carl och lämnade fady vid bussen. och sen kom dom tillbaka och vi typ spelade kort och den som förlorade skulle göra saker osv. men ah, typ alla fegade ju ur ;) tss aja, carl och sebbe gick hem vid 3 och elin med typ. jag, ida och emma spelade lite mer kort och sen la vi oss. vi vaknade imorse vid 2 och gick in och åt mat. sen kollade vi lite på nån film och vid 3 åkte vi hem.

ikv kanske jag åker ner till emma igen, men får se hur det blir med det. du vet att jag alltid finns&älskar dig<3 hör av dig gumman!


nu ska jag duscha och fresha lite, hörs senare, puss/towe


Kommentarer
Postat av: emma

tack gumman, för du finns för mig!

är verkligen glad över det. hör av mig sen, älskar dig<333333333333333333333333333333333333333333333

2009-12-05 @ 17:25:02
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/
Postat av: Sebbbbbbbiiiiiis

bäääääääästaaaaaaaaaaaaa kvääälllen sötiiiiiiiiiiis<3

:D:D:D:D:D:D:D:D



tills ni dryga.......<3<3<3:$ haha;;)

2009-12-05 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0