bilder från stockholm

hej! jag mår jätte bra! och jag har haft en jätte jätte jätte jätte jätte bra helg i stockholm med underbaraste tjejerna som finns! har haft så jävla kul! åkte dit i fredags och kom hem idag vid halv 6=)
har duschat ätit och packat upp. kollar solsidan nu och sen blir der varg veum och sen sova. imr börjar jag nämligen jobba, inte så kul haha. men jaja, sånt är livet. vi hörs puss/towe
packningen
på tåget!
på djurgårdfärjan till gröna lund=)
mat på grönan!
på tunnelbanan hem till lägenheten på kvällen=)
från balkongen=)
i lägenheten!
frukost på mcd igår=)
från i lördags, när vi skulle upp på stan och shoppa
outfiten!
ida på monki!
elin och jag=)
älsklingar
ida när vi åt lunch :D
på resturangen igår=)
babe
mamma och jag plockade hallon förut!

08:45

vaknade en halv timme innan klockan ringde haha! men fett skönt! åker till stan om en halvtimme! möter tjejerna och tar tåget till huvudstaden. puss och kram på er, hörs på söndag/towe
jag är lyyycklig

stockholm here i come

det va dåligt väder när ja gick upp imorse. tråkigt! men åkte hem vid halv 3 och duschade och började packa litegranna. sen åkte ja ner till fotbollsträningen(tränade inte, ont i halsen) vilket va fett onödigt haha! fick iaf snacka lite med emma!
åkte hem efter typ 45min igen haha och lagade mat när ja kom hem, och kollat på tv! ska packa mer nu och fixa på rummet, sen klockan halv 11 är det the killing! längtar!! för bra=)
imrbitti åker jag, elin, siri och ida till stockholm över helgen, så jävla underbart ska det blii!!!
jag bloggar på söndag när jag är hemma igen:) puss och kram/towe
6 bilder från helgen!

nice to nice to know you lets do it again

hej sötnosar! igår när ida kom åkte vi ut på en båtpicknick i kvällssolen. myspys! mös sen hemma hos henne lite och sov sen i min stuga! mamma väckte mig imorse vid kanske 9, fixade mig och mamma och jag åkte till stan. jag träffade siri, vi gick till java och åt frukost och sen hem till henne, besökte sen knuffen somsagt och sen hängde vi på siris balkong resten av dan, myspys! så jävla bra är den tjejen alltså!
åkte hem vid kanske halv 5. när ja kom tillbaka till stugan kom ida över och vi badade. spelade sen lite sims och nu är ida i hennes stuga med joel. jag och mamma har kollat wallander och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. ska bli skönt! imr ska jag upp och sola för ska bli hyffsat väder, sen ska jag nog träffa ida och joel också!
ska hem imr också, bloggar när jag är där! puss/towe
ida på våran picknick!
frukosten på java!

tisdag

höll på att blogga igår, men då tog internettet slut. jippie!
helgen var hur galen som helst, går inte att beskriva den på nått annat sätt, helt facking crazy. mådde piss i söndags, fyfan! jag och ida städade i stugan, haha hur mkt saker som helst som va trasiga, va fett kul att hitta allting hah :D
åkte iaf hem och låg i sängen resten av dan, kollade film lite, grät lite, sov lite.
i går åkte jag till linus för troligtvist sista gången, lite tråkigt men sant. efter det åkte ja ut till stugan och spenderade dagen här. är så jävla mkt som snurrar runt i mitt huvud just nu så det är sjuk! vaknade kl 1 imorse och la mig direkt på bryggan för va så jävla varmt. har legat där hela dagen och snart kommer ida hit. vi ska ha det mysigt. imr ska ja upp på stan, till knuffen och lite sånt. bloggar mer imr, puss/towe
2 bilder från igår

13:12

godmorgon! vaknade kl 12. skönt att sova ut! åt gröt frukost och kollar nu på blue moutain state i sängen. vid ungefär 3 så bär det av mot stugan. påvägen blir det handla en massa mat och sånt. senare ikv kommer fler människor ut! kör både fredag och lördag så kommer hem söndag! bloggar då, hoppas eran helg blir lika bra som min! puss/towe
min framtida man!

jag önskar, jag drömmer, att marken du går på går sönder

hade mys i stugan igår! åkte till emma vid kanske halv 1 idag och var med henne hos henne ett tag. snackade och mös. åkte sen upp på stan och åt mat på creperiet. sen åkte jag och ida hem till elin. gick sen till tåget och mötte emelie. åkte hem sen! när ja kom hem lagade jag mat till mig och samuel! vi satte oss framför tv:n och kollade halv 8 hos mig och äntligen hemma. nu håller ja på och småpackar lite tills imr och målar naglarna. ska duscha sen och kl 22:3 är det the killing! så fucking bra serie!!! jag bloggar mer imr när jag vaknat och sånt! puss och kram/towe
mamma och jag mös på bryggan med yatzy i tisdags
love u!
på bussen till stan i onsdags!
stugan igår kväll:)
grillmästarn
ida bajsa
tv-mys, loveu
på creperiet idag!
ida och jag på bussen hem förut =)
samuel och jag efter maten nyss<3

fina tjejer

hej på er. både towe och ida här nu, fantastiskt!
vi åkte till stan så vi var där typ halv 3. träffade siri och elin, och köpte tågbiljetter. yey! nu är vi i stugan och ska spendera natten här. massa mys! har grillat korv och suttit ute och mysit!
senare ska vi kolla wallander, vi chillar och vilar upp oss till helgen. för helgen kommer bli fööör bra!
hörs imr! puss/towe

onsdag

goddag! vaknade vid halv 12 och gick upp, kollade tv och åt frukost. nu har jag fixat mig klart och ska snart åka till stan. mamma skjutsar upp mig till frövibusshållsplats, haha;)
ida hoppar på samma buss som mig i ölmbrotorp och vi åker in till stan och träffar elin och siri. sen åker vi hit och myser. bloggar kasnke sen, puss/towe
just nu

myskväll i stugan

hej på er!
när vi kom ut hit till stugan igen åt vi mat, sen gick mamma och la sig ett tag. då diskade jag och snoppade jordgubbar. har sorterat massa bilder på datorn nu, + raderat massa också. känns skönt! mamma och jag spelade nyss kort och åt jordgubbar. ikv ska vi kolla allsång på skansen och morden i midsomer♥
imorgon åker jag in till stan och är med siri, elin och ida. sen på kvällen tar jag och ida bussen ut hit och myser igen!
men jag bloggar nog imr innan ja drar till stan så får ni kanske se dagens outfit!
annars hörs vi imr kväll! puss och kram / towe
bild från barcelona 2009!

bildbomb som jag sa

påväg till harge med elin
bild tagen från våran stuga
stugan!
stranden
maat på kvällskvisten
elin och jag
älskling
lite för ful för att kunna visa hela bilden haha
felicia och jag:*
elin kör sparkcykel
siri och jag!
mys i sommarstugan
västkusten, vi gick och tog kvällsdopp på kvällarna=)
västkusten
moa♥
fina strömstad
åkte till nån ö, tror den hette nått med fur haha! hopptornet iaf=)
myspys, var riktigt varmt den här dagen!!
sommar♥
mums
mellis! haha kul att mitt finger är fint också
älska västkusten
resgodis påväg till norge
träffade på denna hund i norge, hehe, var hos en uppfödare och kollade
på söta valpar!
väl hemma åkte jag nästan direkt hem till ida där vi satt ute på hennes
altan och mös!
3 bilder på mig och siri från i lördags!
jag i lördags!
once you party with us, you'll be falling in love
bild från i början av sommaren tror jag!
samuel och jag!
älskar dig!!
båttur med familjen!

bilder från söndag och måndag i stugan

hej på er! i lördags var jag somsagt hos linus sen drog jag till elin där ida och siri också var. vi kollade VM-finalen(eller bara jag typ haha) och fixade oss fina. sen drog vi ut på äventyr. kvällen började lite sådär, men blev bara roligare och roligare. på slutet blev det lite galet också, det gillar vi! jag och ida sov hos ida iaf, och vaknade vid 12 på söndagen typ. åt frukost, packade och sen åkte vi ut till stugan. har varit där tills idag tillsammans. vi har badat, intervalltränat, powerwalkat, kollat film, spelat sims, grillat och haft det bra! åkte hem idag vid 10. ida hem till sig och jag hem hit. ska packa om lite nu och sen kommer mamma hit om kanske en timme, då åker vi ut till stugan igen. båda är lite halvsjuka så vi ska mysa ikv! bloggar ikv från stugan kanske:D puss/towe
här får ni föresten lite bilder från dagarna i stugan. ikv kan ni vara berädda på en bildbomb!
solning i söndags=)

mer sooool

powerwalk i söndags!

våran grillning på söndagen :D

sims spelande

mys från igår kväll!

mer mys från igår =)

ni får bilder när jag orkar lägga in dom på datorn

åkte till siri igår somsagt. där va det lite tjejer! vid halv 10 tog jag och ida bussen hem till henne. mös hela kvällen lång. åkte hem imorse vid 11. ska packa och lite så nu, sen ska jag hem till linus! efter det blir det partaj med tjejerna! yey!! puss/towe

home

hej! haft det jätte bra på västkusten! solat, badat, shoppat, åkt båt, massa kul!
kom hem idag vid 4. snart ska jag åka med bussen till stan och hem till siri, där är det nåra.
och sen ska jag sova hos ida. vi ska mysa hemma hos henne ikv. puss och kram hörs im / towe

22.00 torsdag

har inte haft nån lust att blogga och har inte haft så mycket tid till det heller.
var ju på västkusten sön-sön. kom hem på dagen. packade upp. gick och hälsade på lena som skulle tillbaka till noge. gick hem, duschade, packade nytt och åkte hem till joel på kvällen. blev kvar ända till onsdagen. åkte hem vid 10, målade till 3, åkte sen upp på stan med elin ett tag, tod 6 bussen hem, målade lite till och gick sen ut och sprang med emma. Och idag har jag målat hela dagen.

imorn ska ja måla igen och på kvällen ska ja på inflyttningsmiddag i veras nya lägenhet. så ja skriver när ja orkar igen och så laddar ja upp bilder då också. puss/ida

11:38

har inte min sladd till datorn så bilder får vänta.
men jag har inte bloggat på länge så tänkte berätta vad jag gjort. torsdag-fredag åkte jag och elin till harge. bodde i en stuga som låg precis på stranden, badade, solade och hade mysigt! på fredagen åkte vi hem vid halv 3 kanske. då åkte jag och linus hem till mig. jag duschade och fixade mig sen drog vi in till stan igen. han åkte hem och jag till elin. hos elin var felicia också. vi fixade lite mer och sen drog vi till siri. drog sen till nya hjärsta med massa folk och hade kul enda till kl 5 på morgonen! sov hos siri och på lördag gick jag på stan med emma! åkte till stugan på kvällen, mådde så jäääävla dåligt. sjuklingen. mår fortfarande dåligt. men inte lika mkt.
var i stugan hela dagen igår, sov och kollade tv bara. det behövdes för mår bättre idag. nu är jag hemma och ska packa och duscha för imr bär det av till västkusten!!! YEYY :D
puss/towe

torsdag 12.15

i tisdags åkte vi till ullared på dagen. åkte sen hem och åt god mat, gick ut och gick och lite sånt. på onsdagen solade vi hela dagen, 36grader i solen!! men blåste svalt så var riktigt skönt på stranden. nu idag ska vi strax in till stan och gå runt lite, sen blir det hemmagjorda ansiktsmasker, raka bena och lite sånt för är rätt så molnigt och kallt. ni får kanske bilder senare idag. nu ska vi fixa oss lite puss/ida

10:24

blev ingen minigolf igår, mådde ännu sämre och åkte ut till stugan ist. la mig på bryggan och solade och badade ist. samuel och mamma kom vid 6 och då blev det pizza, sen kollade vi VM. åkte med mamma hem hit kl kvart över 7 imorse.... gick och la mig och vaknade kl 10. min buss går 11 så har lite bråttom nu. jag ska möta elin i stan, vi ska handla och sen åker vi till harje. sover i en liten stuga på stranden och har det mysigt! kommer hem imr, puss/towe

12:18

hej på er! i måndags åkte jag upp på stan med elin kl typ 4, handlade och sen träffade tom och simon. tog bussen till simons stuga och hade kul hela natten lång. badade och sånt kul! på tisdagen så va alla jätte trötta, så typ låg bara och sov hha. åkte tillbaka till örebro halv 6 och då åkte ja ut till sommarstugan. nu är jag hemma igen. mår skit dåligt, ont i halsen och huvet. om jag mår bättre senare ska jag till stan och spela minigolf med linus och nåra.
nu ska jag duscha, puss/towe
3 bilder från i lördags!
en bild från måndags ;)

västkusten!

är just nu i falkenberg på västkusten med vera, hedvig, judith och susanne!
kom hit igår 20över 12 efter en 6timmars bilresa. kommer hem på söndag igen men ska nog hinna med att blogga lite då och då. idag har vi mest kollat runt lite, stränderna, staden och lite sånt. ska ut och springa nu med hunden och sen blir det att ta det lungt resten av kvällen. imorn åker vi till ullared om vädret är som idag annars solar vi hela dan! bloggar när ja har tid puss/ida

några bilder från idag

14:59

hej på  er alla!
lördagkvällen spenderas somsagt med elin och ida. vi hade jätte kul som vanligt! :)
kom hem till elin vid 4 och somnade. kl halv 12 hämtade pappa mig på söndagen och då åkte ja ut på hjälmarn i 3 timmar med mormor och morfar och familjen.
åkte sen hem till tränar david där laget var. sen gick vi på ösk och sen åkte alla hem till emma:)
kl 9 åkte vi typ därifrån och så åkte jag ut till stugan.
vaknade idag 12 och åkte hem. har duschat och packat och ska snart ta bussen till stan. möta elin, handla mat + gotta saker, sen träffar vi simon och tom och tar bussen till simons sommarstuga. spenderar natten där! puss och kram/ towe

15:46

hej på er! kom hem vid kanske 1 idag, duschade och kollar nu på VM, sverige!
ikv ska jag ut med ida och elin! det ska bli as kul, taggad är jag!:D
imr kl 12 ska jag ut på hjälmaren och sen ska jag kolla ÖSK med laget. puss/towe
bild från sommarjobbet i onsdags!

dirty dancing

sov ju somsagt hemma hos linus onsdag till torsdag, va jätte mysigt! inte träffat han på jättelänge! gick upp tidigt på torsdagen, jag åkte upp på stan och mötta samuel. gick och köpte frukost på pressbyrån och sen tog vi bussen till mormor och morfar. mös där hela dagen i solen och åkte och badade. sov där och idag kom min kusin. jätte kul att träffa henne! inte setts på mer än ett år :o
åkte buss hem vid 4, samuel och ja gick på stan och sen åkte vi hem. nu är vi i stugan och har badat, jätte skönt i vattnet! och grillat med mamma och pappa. jätte mysigt! åkt båt också! ska sova här inatt och hoppas på fint väder imr så ja kan sola och bada, men ska hem kanske vid 1, vet inte riktigt än. bloggar när jag är hemma imr, puss/towe