emo-towe is back

förlåt för emoinlägget nedanför. men jag blev faktiskt ledsen..
fast nu är jag lite glad igen för pappa är hemma och sa alldeles nyss en rolig sak,
vi ska tydligen spela spel och mamma ville inte sitta på stolen utan i soffan men pappa sa att hon skulle sitta på stolen iaf. då gick hon iväg och pappa ropade efter henne: gumman tjut inte!
hahahaha det va roligt(a)
men nu får hon sitta i soffan iaf, haha hon får alltid som hon vill:D
imr ska jag upp tidigt. pappa och jag åker och hämtar ida&emma vid halv 9 typ och sen åker vi till conventum. ska kolla på när lillån spelar (mitt lag asså) och sen emellan matcherna ska vi gå på stan och shoppa :*
myspys
hörs senare puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0