god middag!

igår kom ju emma hit. vi åt lite, pratade och satt vid datorn. senare på kvällen åkte vi till ida och hämtade henne. sen vidare till coop.  där träffade vi eric, charlie, fabbe och jonte. jonte, eric och charlie fick skjuts hem medans jag, ida, emma och fabbe stog och väntade på bussen i 48204082402 år. AS KALLT var det. det snöade också för den delen :( sen kom tillslut bussen efter typ 20 min, vi gick sen hem till charlie där jonte och eric också var. vi kollade på film pratade osv. vid 12 åkte vi hem och åt mat. spelade kort och pratade. vi somnade runt 3, 4. gick upp vid 1 idag och åt frukost. sen åkte jag hem. blir kanske att träffa brudarna senare ikv också, annars blir det bara att vara hemma. men nu ska jag iaf julstäda och pynta -.- hörs senare puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0