mammas pojkar

ida har sagt din åsikt om hur de valde så nu säger jag min

tim valde faktiskt helt rätt tkr jag också. hon andra var så oseriös. och när moa och tim kramades så ba; ÅÅÅWW, dom passar verkligen.

 

bobby valde julia -.- skulle valt jane. jane brydde sig verkligen om honom, haha jag va fan nära på att börja gråta när hon började prata efteråt.. :(

 

christian valde helt rätt. elr asså hahah jag tyckte att det mer va som om christans mamma var kär i martina än va han själv var. mamman tjatade om henne hela tiden. jätte jobbigt faktiskt. men jag tycker att victoria och han passar jätte bra! + att hon ser jätte bra ut!

 

puss och godnatt, hörs imr!
WIHOO IMR ÄR DET SOVMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! me love

 

puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0