rubrik

slutade somsagt 10 över 11 idag, så jävla skönt!!!! jag och bästavän åkte upp på stan, träffade sebbe och carl en snabbis och sen gick vi för att emma skulle städa på hennes mormors jobb. sen kom anneli och hämtade oss och så åkte vi till marieberg. gick runt där ett tag och sen åt vi på MCD. åkte hem vid 3. stannade en snabbis på stan och sen skjutsade de hem mig. nu har jag precis duschat och ska snart kolla på NO:n (fick beting idag eftersom att vi inte skulle gå på lektionen). senare ikv är det sista programmet av mammas pojkar! shit, längtar! pappa kmr som tur är hem från malmö idag så då ska vi ju såklart kolla på det tillsammans som alltid!

 

haha när jag kom hem föresten och öppnade dörren så skrek mamma bara; MAMMA HJÄRTA TOWE! hahah värsta sötisen hon är asså ;o ah nu vet ni det också :)

puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0