ny kategori?

towe tänker. en ny kategori på denna söta blogg :D

haha ah men jag tänke faktiskt så att jag tänker ganska ofta på saker så ja, det är väl lika bra att skriva sakerna jag tänker här :) som nyss i skolbussen påväg hem tex:

jag satt och lyssnade på musik. sen så kollade jag runt lite i bussen och så såg jag att busschafören kollade bak på alla barn/ungdomar i backspegeln och då kom jag o tänka på att han har kört hem mig från skolan sen jag gick i typ 1an? han har kört mig i 9år och han ser precis likadan ut som när jag gick på ölmbrotorps skola. haha det är lite cool fakitkst (elr han har nog fått liiite vitare hår....)

haha det här var en konstig "towe tänker". men ja, sånna här inlägg/konstiga tankar kmr ni nog få mkt av. för ja, jag tänker nt direkt på normala saker (a)


jag sökte på "busschaför" på google och den första bilden va den här.
inte alls(!) lik min kurt! (min busschaför heter så) kurt cooling (h)

sen tänkte jag också på att det vore ganska coolt att lixom vara
busschaför egentligen. för han har somsagt kört mig typ i 9år
och borde se hur jag såg lixom ut i 1 sen 2,3,4,5,6,7,8 och 9an. det vore ganska coolt.
i typ 1 2 3 4 var jag tööööönt asså verkligen as ful
i 5 och 6an var jag wannabe fjortis med överdrivet mkt brunkräm!
i 7an hade jag så himla fula kläder och ja fyfan jävla emo jag var???? ;o
och ah i 8 och 9 ser jag ju lite bättre ut än vad jag gjorde i dom andra
klasserna. hahaha aja, vet inte vaarför jag fortsätter skirva, vem bryr sig lixom.

men ah juste (i)
det är ju jag som tänker och skriver samtidigt ner så ni behöver nt läsa
men jag vet att ni vill!!! hahaha :D

puss / towe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0