skön dag!

sådär ja. nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar på tv. såååå skönt. klockan åtta är det mammas pojkar. pappa och jag äääälskar det, så vi sitter bänkade i soffan då asså! :D

jag hade som sagt utv.samtal vid halv 4 och det gick bra:) åkte därifrån vid 4a och kom hem kvart över 4, då böt jag om och vid halv 5 åkte jag vidare in till lillån igen för att träna med världens roligaste lag! vi hade brottning! hahaaha värsta catfighterna blev det. ryckte varandra i håret osv. hahaha nejdå, vi drog inte varandra i håret, men nypas och sånt blev det lite mer av. hahaha jag kmr ha blåmärken över hela kroppen imr.. sen körde vi gladiatorerna också, och fyfan va jobbigt det var. alla flög runt i hela hallen ahaha vi gick verkligen in för detdär tjejer! hihi kul va det iaf, men jag kmr ha världens träningsvärk imr :(((( vi spelade också lite match och hade fys. kom hem vid halv 7 och har nu duschat och ätit. väldigt rolig dag!

haha såhär såg mitt hår ut när jag kom hem från träningen!



hah, snygga bilder huh? ne men jag bjuder på dom. jag är svettig osv
håret är så fint asså, ts(a)

puss / towe

Kommentarer
Postat av: elin

haha förlåt för att jag nöp dig :$

2009-11-12 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0