förlåt för emo inlägg

hejsan, towe här

förlåt för emo inlägget nedan, men livet är svårt ibland

aja, nu ska jag skriva lite om dagen iaf

jag och ida gick upp 10 över åtta
9 åkte vi och hämtade tess och cattis
sen åkte vi till lillån och träffade alla andra
i laget. sen bar det iväg mot odensbacken.

när vi kom dit vid 10 på morronen så var jag inte
ett dugg taggad. jag var jätte trött och hade lite smått
ont i huvet sådär som man brukar få när man är trött.
iallafall så började alla byta om
ta på sig fotbollsskor mm
(alla viste redan då att matchen skulle bli tuff eftersom att vi
bara hade en avbytare)
och sen blev dt till att värma upp
på uppvärmingen så fick jag krampkänningar i båda fötterna.
gjorde jävligt ont och kunde inte hålla tårarna inne.
så ja, jag fick ta ut sulorna i skorna och smörja in fötterna med nån
salva som bedövade.
sen värmde jag upp igen även fast det fortfarnade gjorde ont.
matchen startade 11 och jag var fortfarande otaggad.
men jag gick in och gjorde mitt bästa,
även fast jag tappade luften och fick byta ett tag.
anna gjorde vårat första mål
sen gjorde HOIF mål i slutet av första halvlek...
i andra halvlek fick vi kämpa 
jag blev fälld och fick straff. 
JB satte den såklart säkert 
så då stog det 1-2 
de sista 10-5 minutrarna så kämpade vi sönder 
HOIF sköt på mål 24/7 och vi bara sprang runt 
men tillslut så blåste dommarna av och vi vann! 
jävligt skönt
även fast det gör ont överallt i hela kroppen nu efteråt. 

efter matchen så skulle jag egentligen träffa jacob men
när jag kom hem så mådde jag nt alls bra.. 
sämst! för jag saknar verkligen sönder honom nu<3 

(vart en bibel här ovanför ahha men ah, har man tråkigt så har man)

ist så blev det att vila
ska snart börja städa lite smått. 

bilder på mitt äckliga och dammiga rum kmr nog sen 
haha 

puss / towe



LEA är bäst



jääääävligt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0