andra avenyn för nääääääästan sista gången =(

sädär, nu är jag hemma igen. kvällen har varit jätte rolig! skit mysigt verkligen. när jag kom dit åt vi mat, satte oss i deras inglasade altan, och solen gick ner och ah mysigt var det! sen pratade vi massa minnen, för vi har över 2000000000 jag lovar! HAHA mycket skratt blev det, sen blev det hoppa studsmatte och så.
gick hem vid 10 i 9, kom hem vid 5 i och nu sitter jag och kollar på andra avenyn =)

men jag läste på emmas blogg att det kommer vara sista andra avenyn avsnittet den 5 maj. asså för alltid!!!! :ooooooooooooooooooo jag dör :'(((((((((((

hörs efter det igen puss/towe


saknar föresten alla människor som inte med längre :( t.ex josefine, olga osv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0