måndag, tisdag, onsdag

måndag

först skola
sen följde jag med emma hem och vi åt, pluggade och sen gick vi hem till
mig för att hämta nått papper och sen tbx. pluggade lite till, pratade och så och sen
gick jag hem nångång på kvällen, gjorde mig iordning tog en alvedon och gick och la mig.

tisdag

skola
sen åkte jag upp på stan med emma.
åt och sen gick vi och kollade lite tills det var dans 10 över 6.
roligaste gången hitills torja. var riktigt kul =)
sen hem och duscha, äta, fixa, ta en alvedon och sen sova.

onsdag

följde med emma hem igen.
vi åt och sen ringde vi och intervjuade hennes farmor om krigsminnen.
nån sak vi har till SV/SO;n.
efter det gick vi ut och gick i ung en och en halv timme.
när vi kom tbx gjorde vi iordning te och åt varsin annanas burk till AA.
sen blev jag hämtad. gjorde mig iordning, tog en alvedon och gick och la mig.

sen bloggade jag ju i torsdags.
men ah, har inte mått så bra i veckan så har inte orkat blogga på kvällarna.
men nu vet ni(y) bilder får ni när emma kollat och godkänt dom(a) heh

puss/ida


bild från när jag och jennifer var ute och gick. fint väder somsagt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0