22.18

kan fortfarande inte lägga upp bilder. ska försöka hinna fixa det imorn!

första dagen gick ialla fall bra! bättre än vad jag trodde=)
träffade alla betvetare, sen delar dom in oss i 2 klasser på torsdag så vi får veta det på fredag. väldigt bra faktiskt! slutade vid 1 trorja, åkte iaf upp på stan då och mötte emma. hon jag och towe fikade och så blev det lite shopping såklart också. men somsagt så kan ni inte få några bilder på det nu.

efter stan följde jag med emma hem och åt och sen gick vi ut och gick och efter det blev det fångarna på fortet, te och varsin burk annanas! mmhmhmhh

imorn måste jag åka vid 7 även fast vi börjar 9..... men towe och jag får skjuts till elin i stan och är hos henne tills vi börjar. slutar nångång runt 1 imorn också trodde dom och efter det blir det stan med emma igen så vi hörs efter det, puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0