trevligt!

nu är jag hemma igen!
när vi kom till anna så åt vi mat, tapas. sen delades vi upp i grupper och skulle lixom fixa massa inför spaninen. vissa skulle skriva om packningen, allt man behöver ha med sig lixom. sen andra skrev om vägen dit, saker man ska tänka på, kontrakt och mer. jag, clara och emma skrev om sevärdigheter hehe(h) ja iaf sen fikade vi och snackade. vid halv 6 drog jag hem. tog bort sminket och sitter nu i soffan.

ikv ska jag bara chilla! ska lägga mig hyfat tidigt också. men jag börjar ju 10 imr så kmr ta 10 i 9 bussen härifrån imrbitti :)

hörs iaf senare igen har inget viktigt att säga
elr jo, jag ska fixa en ny spotifylista nu hehheh aja  puss/towe


innan jag drog förut. tog ur bullen, fick ont i huvudet av den haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0