usch fy och blä

kvällen igår va bra i början. sen blev det förjävligt, tårar osv osv
är så jävla glad över att jag har er ewelina, clara och emma! jag älskar er<3

sov iaf hos emma inatt, kom hem vid kanske halv 4 elr nått inatt och vaknade när ewe skulle dra vid 11. emma och jag satte oss och kollade på OTH tills jag skulle åka hem. kom hem, duschade, lagade mat till mig, pappa och mamma. och nu sitter jag här vid datorn och kollar tv också. ska göra det ett tag till sen får vi se vad som händer. mitt liv är nt på topp just nu, skulle kunna göra vad som helst för att göra så allt blir bra igen. hatar att må såhär

hoppas ni mår bra iaf! puss/towe

Kommentarer
Postat av: emma

allt kommer blir bra gumman jag lovar, älskar dig <3

2010-08-01 @ 16:50:41
Postat av: emma

finns gumman, jag älskar dig!<3

2010-08-01 @ 17:34:45
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/
Postat av: jennifer

finns alltid, älskar dig tossan<3

2010-08-01 @ 18:05:20
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/
Postat av: Siri

Vad har hänt? <3 finns här gumman.

2010-08-02 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0