min datoooooooooor ♥ ♥ ♥

nu är min jul redan perfekt  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
fick tbx min dator idag och den funkar bättre än någonsin med bättre, nyare program :D
aaaaaaaaaaaaahhhhhh vad glad jag är

min torsdag iaf
gymmade med elin efter skolan och kom hem vid 8, åt (hade inte ätit på 9timmar, dog nästan)
sen kom tomten med datorn och jag fastnade framför min älskling!
men nu ska jag duscha (usch har jag inte gjort det än) sen prata lite i telefon sen sova.
imorn har jag sovmorgon till 10 så tar 9 bussen till skolan.
efter tar jag ett tåg eller buss till koparberg och spenderar min fredag där igen!

hörs nog på lördag för då ska jag hem och fira min mamma som fyller ♥
fast jag har ingen present :(

ahja hare bra tills dess! PUUSSSS/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0