internet laggar sönder

mh, jag har tyvärr inte kunnat blogga nånting idag eftersom att jag stressade sönder mig själv när jag kom hem från skolan...
men ja, ida berättade ju om idag. och att hon följde med mig hem för att hämta hennes dator + andra saker. vi skjutsade hem henne när ja skulle till träningen sen.
vi kom hem från skolan vid 4 och 20 över 4 skulle vi åka igen. jag sprang runt som en jävla jude och åt, packade upp, bytte om osv
men ja, jag han i tid till träningen iaf. och jag skulle inte ha behövt stressa så mkt eftersom att sebbe var sen ;)
började iaf att träna vid 5. värmde upp och sen blev det fys. haha fett jobbigt och jag kmr ha värdens träningsverk imr kan jag ju säga. och mitt knä hurts ahha!
men ah, efter träningen blev det lite vattenkrig med loooooooooooooooser elin! mh hahah jaja, i know u love me bitch! :D

när jag kom hem duschade jag och åt och nu sitter jag i sängen och eftersom att internet laggar söndeeeeeeeeeeeer sig själv så vet jag nt om jag bloggar nått mer. om internet funkar så bloggar jag imr bitti =>
nu ska jag nog spela sims!
det sviker ALDRIG<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3
see yah, puss / towe
SOVMORGON IMR FÖRESTEN, NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE<3

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha, ahmen durå? ;o

loooooooooooser towe :D<3

2010-01-15 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0