alla sexiga och vilda nanana

ojojoj vad klockan är mycket! ska egentligen sova nu, men tänkte vara snäll och skriva om dagen :>

skrev ju att vi gick upp och gjorde frukost och sånt sen kollade vi film och tv. senare började vi fixa oss och tog bussen till träningen. tränade i 2 och en halv timme. jävligt jobbigt haha:) sen skjutsade maria mig hem till familjen englund. åt pizza och myste.
vid kanske 10 cyklade jag och elsa hem till mig och jag duschade och sen cyklade vi tillbaka till henne igen. kollade på one tree hill. grät lite, skrattade lite. mysigt!

kom hem kanske för en halv timme sen. har fixat lite nu, ska läsa bloggar och sånt sen sova!

imorgon ska jag hem till simon en liten stund på dan:) ska bli mysigt, saknar han!

men jag bloggar imr när jag vaknat :) puss och godnatt / towe






3 bilder på mig och älskling<3

Kommentarer
Postat av: mathilda

vem är simon? :)

2010-07-31 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0